הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

תג ארגון מקדמי אתרים

מה זה אומר על חברת קידום שיש לה תג ארגון מקדמי אתרים?

חברת קידום אתרים צריכה להיות אמינה ומקצועית בעבודתה מול לקוחותיה. אלו הערכים הראשונים שארגון מקדמי האתרים רוצה לדאוג להם וזאת כדי לשמור על איכות התג של הארגון מול העולם שבחוץ. הרעיון מאחורי ארגון מקדמי האתרים הוא ליצור קבוצה גדולה של חברות קידום מקצועיות שיעבדו בשקיפות מלאה מול הלקוחות, יספקו שירותים אמינים, יעבדו בצורה חוקית ועניינית וכך נוכל לסייע לבעלי עסקים רבים ככל האפשר להתקדם, להתפרנס ולצמוח באמצעות הקידום האורגני.

על מה חתום מקדם החבר בארגון מקדמי האתרים?

כל מקדם בארגון חותם על אמנה/הסכם של הארגון (זאת לצד פרטים נוספים שהוא נבחן עליהם בתהליך ההרשמה) וזאת כדי להבטיח שכל מקדם בארגון הנושא את תג הארגון יעבוד בצורה ראויה, מקצועית ואמינה. חלק מהדברים עליהם חתומים המקדמים החברים בארגון הם: עבודה לפי התקנון של גוגל, לומר תמיד את האמת ללקוח, לא לבצע פעולות שיפגעו בלקוח וכמובן להתחייב להפקת דוחות עבור הלקוח או עבודה עם מערכת בקרה שבאמצעות אלה יוכל הלקוח לעקוב אחר ההתקדמות בעבודת החברה.

כיצד זה בא לידי ביטוי בשטח?

לקוח מרוצה זה לקוח ממליץ ולקוח נאמן שירוץ עם חברת הקידום לאורך שנים ארוכות. למעשה אם הלקוח מקבל תוצאות עבור ההשקעה הכספית שלו הרי שאין סיבה ממשית לכך שהוא לא ימשיך עם חברת הקידום. מכאן שכדי להפוך את הלקוח למרוצה וממליץ יש צורך בעבודה טובה, שירות אמין ותוצאות בשטח. כל חברה בארגון קידום אתרים מאמצת אליה את הערכים הללו כערכים קריטיים לקיום העסק שלהם וכן לטובת שביעות רצון הלקוחות שלהם.

תג ארגון מקדמי אתרים:

תג ארגון מקדמי האתרים

תג הארגון הנו סמל לכך שחברת הקידום הנה נמנית ברשימת החברות בארגון. כלומר, חברה המאמצת את ערכי הליבה של הארגון וכן חתומה על הסכם הארגון. חברה המחזיקה בתג הארגון ומפרסמת אותו בגאווה תהיה חברה אמינה שנדבק כי עושה שימוש בטכניקות קידום חוקיות ומקצועיות, לצד עבודה שקופה מול הלקוח והפקת דוחות חודשיים עבורו. לכן, כאשר אתם מעוניינים לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים – ודאו כי יש לה תג של ארגון מקדמי האתרים.

 

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים