הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

איך נדע שהחברים בארגון מקדמי האתרים אינם מנסים לעבוד עלינו?

לא פעם אנו רואים בסרטים (גם מצוירים וגם ריאליסטיים), בספרים ובמקומות רבים בחיינו שמישהו מנסה לעוות את המציאות של מישהו אחר וגורם לו לחשוב אחרת באמצעות מניפולציות שונות, שטיפת מוח או לשון הרע. כאשר כל העולם בחוץ משדר חוסר אמינות וכבר קשה לבטוח במישהו אחר, אפילו אם הוא נחשב קרוב אלינו, בטח כאשר מדובר בנותן שירותים מסוים, זה רק צועק לשמיים שחשוב שיהיה ארגון מסודר בעולם הפרסום באינטרנט המאגד תחתיו את מרבית אנשי המקצוע בתחום לאמץ ערכים מסוימים של יושרה, אמינות ומקצוענות.

"אולי אתם בכלל אלה שמנסים לעבוד עלינו?"

זוהי מחשבה שעשויה אולי לקפוץ במוחכם וזה בסדר גמור. אין לנו דרך אמיתית להוכיח לכם שהחברות בארגון הנן אמינות ומקצועיות אלא אם כן תשכרו את שירותיהן ותיווכחו בכך בעצמכם. איננו מבטיחים הבטחות שאיננו יכולים לעמוד בהם או שאין לנו שליטה עליהם. אנו אומרים מראש כי החברות בארגון חתומות על הסכם אך כל חברה הנה גוף בפני עצמו האחראי לפעילות שלו עצמו וכי למרות שהיא עברה את הבדיקות הנדרשות ואף חתמה על הסכם הארגון – ייתכן והיא עדיין עשויה לעשות דברים שאינם עומדים בהסכם. כאשר מקרה כזה קורה ונקבל עדכון על כך מהלקוח – אותה חברה כבר לא תהיה שייכת לארגון כמובן.

אז איך נהיה בטוחים שאנו שוכרים חברה אמינה?

הארגון מאגד תחתיו חברות קידום רבות, החל מחברות קידום בשנים הראשונות שלהן ועד חברות קידום אתרים וותיקות ומקצועיות שעובדות כבר המון שנים בתעשייה. חברות מסוג זה לא יסכנו את שמן הטוב או את המוניטין שלהם בשביל גחמה או טיזינג רגעי של מיזם הנקרא "ארגון מקדמי האתרים". מדובר באנשי מקצוע רציניים המתפרנסים במשרה מלאה מהתחום ואף מחזיקים עובדים במשרה מלאה, משרדים ועוד. אותם בעלי עסקים גם עומלים קשה כדי לשמור על עצמם מעודכנים בנוגע לחידושים בנוגע החיפוש וכן חוקרים דברים נוספים כל הזמן לטובת שיפור ביצועים בעסק ובשירות שלהם עבור לקוחותיהם.

לסיכום; אנו בטוחים שישנן גם חברות מקצועיות ואמינות שאינן חברות בארגון אולם כאשר אתם שוכרים חברת קידום החברה בארגון הרי שאתם מפחיתים את הסיכוי להיתקל בחברת קידום לא מקצועית שעשויה לעשות לכם יותר נזק מתועלת ובמקרה הטוב רק לבזבז לכם זמן וכסף.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים