הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מדוע חברת הקידום יכולה לקדם את האתר שלך אך לא יכולה להבטיח לך תוצאות?

כחלק מההווי של ארגון מקדמי האתרים אנו רוצים לבנות עולם איכותי, ייחודי ובטוח יותר הן עבור חברות הקידום וכמובן גם עבור הלקוחות. אחד הדברים החשובים בבניית ביטחון בין שני צדדים היא על ידי אמינות ושקיפות. אדם שינסה למרוח אתכם, לעבוד עליכם או אפילו ישקר לכם – אתם תוכלו לעלות על זה ברוב המקרים, להרגיש את זה וזה כמובן יערער את הביטחון והאמון שלכם באותו אדם. על מנת לבנות אמון בין חברת הקידום ללקוח וליצור שת"פ לטווח של שנים קדימה, חשוב לעבוד בשקיפות מלאה מול הלקוח.

כיצד שקיפות זו באה לידי ביטוי בשיחת הטלפון הראשונה עם חברת הקידום?

כל חברת קידום שעושה את ההתקדמות שלה תגיע יום אחד למצב שבו יש לה לפחות איש מכירות אחד שתפקידו בחברה הוא לשוחח עם הלקוחות הפונים אל החברה ולהוביל אותם מהשיחה למצב שבו הם עובדים עם החברה. בשלב זה, שאמור להיות טהור ונאור בין הצדדים ובו אמור להיווצר החיבור והאמון הראשוני בין הלקוח לחברה, דווקא הלקוח עשוי להרגיש לא נינוח על אף שהוא זה שהשאיר את הפרטים ומעוניין בשירות. זה ברור ומובן שרבים משאירים הפרטים כדי לבדוק הצעות מחיר שונות או להתרשם מהחברה ולראות אם החיבור בין הצדדים הוא מידי ואפשר להתחיל לעבוד יחד. מצד שני אם איש המכירות ילחץ והלקוח ירגיש שרק מנסים למכור לו אז הלקוח יפתח אנטי גדול יותר במהלך השיחה. דבר זה ישפיע כבר מההתחלה על האמון בין הצדדים.

אחד הדברים שעולים בכל שיחה בין נציג החברה (בין אם הוא המקדם עצמו, מנכ"ל החברה או איש המכירות שלה) לבין הלקוח הוא הרצון של הלקוח לקבל תוצאות כאן ועכשיו בתמורה להשקעה הכספית שלו. חשוב לציין כי טכניקת קידום האתרים הנה הטכניקה המשתלמת ביותר לכל עסק להבאת לקוחות חדשים רבים יותר בפחות כסף. העניין בטכניקה זו הוא שהיא עובדת לטווח הארוך. מכאן שאם הלקוח מחפש להרוויח כסף כאן ועכשיו – הוא צריך ללכת לכיוון קמפיין ממומן, פרסומים ישירים ועוד. אם הלקוח מעוניין בתוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך הוא ישקיע בקידום האורגני. בעיה נוספת שעולה בהקשר הזה היא הרצון של הלקוח שחברת הקידום תבטיח לו תוצאות.

  • הבעיה – הלקוח משקיע כסף (ולרוב מדובר בלא מעט כסף) בכל חודש, כדי להביא לקוחות לעסק שלו. הלקוחות מגיעים על ידי פניות שהם מגישים באתר. כלומר שצריך שהתשתית תהיה טובה מצד אחד (אתר רספונסיבי, חוויית משתמש טובה, הנעה לפעולה, עיצוב וטקסטים מושכים ומעניינים) ומצד שני יש לקדם את האתר כדי להביא אליו תנועה שבאתר עצמו תוכל להפוך ללקוח פוטנציאלי על ידי השארת הפרטים וההתעניינות בשירות.
  • מה שקורה בפועל – הוא שחברת הקידום תעשה כל שביכולתה ובניסיונה, במסגרת חבילת הקידום שנסגרה בין הצדדים, כדי להביא אל הלקוח תנועה רבה, ממוקדת ורלוונטית ככל שניתן מגוגל וכך למעשה להביא לו לקוחות רבים ככל האפשר. לרוב זה מצליח, לעתים זה לא מצליח או לוקח יותר זמן מהצפוי.

מדוע חברת קידום לא יכולה להבטיח ללקוח תוצאות?

שיטת הדירוג של גוגל מסתמכת על מאות פרמטרים שונים המוסיפים/מורידים נקודות דירוג לאתרים. לדוגמה: ככל שדומיין צובר וותק והוא נמצא באוויר המון שנים הוא שווה יותר נקודות זכות מאשר דומיין חדש. כאשר האתר מתעדכן באופן סדיר, פעיל ותקין הוא זוכה ליותר נקודות דירוג מאשר אתר לא פעיל שמעלה במקרה הטוב מאמר או שניים בשנה. חלק מאותם פרמטרים ידועים לציבור וחלק מהם גוגל שומרת טוב טוב ב"בונקר" החברה ורק מהנדסים בודדים שלהם מכירים את רשימת הפרמטרים וכיצד הם משפיעים. חברת הקידום פועלת לטובת התאמת האתר למנוע החיפוש על פי פרמטרים אחרים שכן ידועים לציבור ונמצאו כנכונים ומשפיעים על קידום האתר, עובדת על פי תכנית הקידום והניסיון שלה וכך למעשה היא, לעומת האדם הממוצע, יכולה לבצע פעולות, להשתמש בכלים ולעבוד לפי תכנית עבודה כזו שתקדם האתרים במנוע החיפוש אך עם זאת אותה חברה לא תוכל להבטיח 100% הצלחה. מכאן שחברת קידום לא יכולה להבטיח לכם תוצאות אך בהחלט יש סיבה מדוע עשרות אלפי בעלי עסקים בישראל ועשרות מיליוני עסקים ברחבי העולם שוכרים את שירותיה של חברת קידום אורגני.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים