הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

האם אני יכול לקדם אתר בעצמי ולחסוך את עלויות מקדם האתרים?

לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים שאומרים שקידמו את האתר שלהם במשך זמן רב, אולם לא הצליחו להביאו לתוצאות הרצויות והזמן והמשאבים שהוקדשו לטובת עבודה זו היו לשווא. ישנן גם דוגמאות לכך שאנשים הצליחו לקדם את האתר שלהם בעצמם וחסכו את עלויות חברת הקידום וישנם אנשים שגם שילמו לחברת קידום ובכל זאת לא הצליחו לקדם את האתר. כאשר שוכרים חברת קידום צריך להיות בטוחים שהיא יכולה לספק לכם את העבודה, להתחייב לתקופת זמן סבירה במונחים של קידום אתרים או לבדוק האפשרות לשלם לתקופה קצרה יותר מראש. לשאלה האם אתם יכולים לקדם את עצמכם ולחסוך את עלויותיה של חברת הקידום – התשובה היא כן, אבל יש אבל.

לפני שאתם חושבים על קידום אתרים באופן עצמאי תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

נניח שאתם בעלים של עסק קטן בתחילת דרכו, הקמתם אתר נפלא ואתם רוצים להקצות חלק מהכסף שלכם לטובת תקציב הפרסום והבאת לקוחות ראשונים או נוספים לעסק. קראתם קצת באינטרנט על אפשרויות הפרסום הפופולריות והטובות ביותר וגיליתם שקידום אתרים היא דרך נפלאה להביא לקוחות חדשים לעסק. הבעיה שעלויות הקידום עשויות להיות לא זולות עבורכם והחלטתם שעכשיו אתם רוצים ללמוד קצת את התחום בעצמכם ולבצע את הקידום בעצמכם. הכול נהדר עד פה – רק ש… מכירים את ה"רק ש…?" אז הנה הוא מגיע: רק ש – מהן התשובות שלכם לשאלות הבאות:

  • מה יקרה אם לא אצליח לקדם את האתר בעצמי?
  • האם הזמן שלי יקר יותר מהכסף שאשקיע לטובת הקידום?
  • האם יש לי הכשרה מקצועית בתחום? (או לפחות הכשרה מוסמכת כלשהי?)
  • האם אני בקיא בתחום ברמה מקצועית גבוהה?
  • האם אני יודע מהו ארגז החול של גוגל וכיצד להימנע מלהגיע לשם?
  • האם אני יודע מהן טכניקות כובע שחור וכובע לבן?
  • האם אני מכיר היטב את האינטרנט ומושגיו?
  • האם אני יודע לתפעל את האתר שלי?
  • האם אני יודע לכתוב תכנים ואם כן אילו?
  • האם אני יודע לבצע בדיקת מתחרים?
  • האם אני יודע לבחור את מילות המפתח הכי נכונות בשבילי?

אלו הן רק חלק מהשאלות שהתשובות להן יסייע לכם לקבל החלטה האם כדאי לכם לקדם את האתר בעצמכם או להשקיע את הכסף הנדרש לטובת זה שמקדם מקצועי יעשה את העבודה עבורכם.

צ'ק ליסט של קידום אתר

כל חברת קידום מקצועית מחזיקה צ'ק ליסט לטיפול באתר חדש וכן בטיפול השוטף באתר קיים. הצ'ק ליסט יכול להיות אחד מוכן שהורד מהאינטרנט ושודרג ויכול להיות צ'ק ליסט שהחברה בנתה מאפס בהתאם לתכנית העבודה שלה. בשורה התחתונה בצ'ק ליסט מקצועי מופיעים לפחות כמה עשרות רבות של פרמטרים שיש לטפל בהם בתחילה ובמהלך עבודת הקידום על אתר מסוים. אם אין לכם צ'ק ליסט כזה בעצמכם כדאי שלא תתחילו אפילו לנסות לקדם את האתר שלכם כדי לא לעשות נזק בלתי הפיך ולעשות שימוש בטכניקות כובע שחור או לבצע פעולות שיגרמו לאתר להינזק בגוגל במקום להועיל.

האם לקדם אתר בגוגל בעצמך שווה את ההשקעה אל מול זמן עבודה

בסופו של יום אתם צריכים לשאול את עצמכם האם זמן העבודה שאתם מקדישים מניב לכם את התוצאות הרצויות… לעתים כדאי לשלם 2000 ש"ח בחודש לחברת קידום מאשר לשבת 5 שעות ביום במשך חודש שלם כדי לנסות לקדם את האתר בעצמכם, לשקוד בלימודים של התחום, להתעדכן לעתים קרובות בנוגע לחידושים במנוע החיפוש ועוד. אלו דברים שחברת הקידום כבר מכירה, יודעת ועוקבת גם ככה לטובת כל לקוחותיה ולכן הם מתמקצעים ומספקים שירותים בתחומם כפי שאתם בעלי עסק בתחום שלכם.

והשאלה החשובה ביותר: האם חברת הקידום יכולה להבטיח לי תוצאות?

לבסוף שירותי קידום נמדדים על ידי תוצאות. זה יכול לקחת חודשים, אולי שנה ולפעמים יותר עד שמתחילים לראות ניצנים של פירות. זה תלוי בגודל חבילת הקידום, ברמת האינטנסיביות שבה החברה מקדמת אתכם ובפרמטרים רבים אחרים (כמו רמת התחרות לביטויים שנבחרו לקידום ועוד). בשורה התחתונה חברת קידום לא יכולה להבטיח לכם תוצאות לא לטווח הקצר (בטוח) ולא לטווח הארוך. הדבר היחיד שהם יכולים להבטיח שהם עוסקים בתחום למחייתם, כלומר במשרה מלאה לגמרי ומבצעים עבודה חוקית וטובה לקידום האתר שלכם. הם יבצעו את כל הפעולות הנדרשות במינון ובסדר הנכון כדי שהאתר יעשה את ההתקדמות שלו. הם יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי לקדם את האתר שלכם מה שברוב המקרים יעבוד: האתר יקודם בגוגל, תהיה תנועה רבה יותר באתר וככל הנראה שגם יהיו יותר לקוחות – אבל אף אחד לא יכול להבטיח לכם את זה. למה? כי חלק מהפרמטרים לעולם יהיו חסויים בחדרי חדרים במשרדיהם של גוגל והם יהיו אלה ששולטים במנוע, בשינויים בו וכו'. המקדמים לעומת זאת, ייאלצו להתעדכן לעתים קרובות ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים