הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

כמה עולה לקדם אתר?

ידוע כי קידום אתרים הוא לא האופציה הזולה ביותר מבין טכניקות השיווק השונות באינטרנט, אולם היא עדיין הפופולרית ביותר. הסיבה לכך היא שלטווח הארוך התוצאות טובות ורווחיות יותר בעשרות ואפילו מאות אחוזים ברוב המקרים. סיבה נוספת היא שלהיות מדורג ראשון (או לכל הפחות בין הראשונים) בתוצאות האורגניות של גוגל זה תוספת משמעותית למוניטין החברה ולמותג שהעסק נחשב בתחומו.

סוגי תמחור וחבילות קידום נפוצות:

עלות חבילת קידום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים (לחבילה קטנה מאוד) לבין כמה אלפי שקלים בדרך כלל. ישנם עסקים יוצאי דופן המשקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש בקידום האתר שלהם אולם מדובר בעסקים גדולים מאוד כמו בנקים, חברות אשראי וכו'. לכל חברת קידום סגנון העבודה שהיא מוכנה לעבוד אתו, אולם ישנם בדרך כלל 3 חבילות מרכזיות: חבילה לפי תקציב לקוח, חבילה לפי כמות מילות מפתח או תשלום מבוסס תוצאות.

  • חבילה לפי תקציב לקוח – הכוונה היא לחבילה שבה הלקוח אומר את תקציב הפרסום שהוא מוכן להשקיע עבור תהליך הקידום ובהתאם לתקציב זה חברת הקידום בונה עבורו חבילת קידום מותאמת אישית לאתר ולעסק. בחבילה זו כמות ביטויי המפתח המקודמים הנם בהתאם לרצון חברת הקידום כאשר את הלקוח מעניינים התוצאות.
  • חבילה לפי כמות ביטויים – זו חבילה המתומחרת לפי כמות הביטויים המקודמים. לדוגמה מחיר בסיס + 150 שח לכל ביטוי מפתח מקודם + מע"מ. (רק דוגמה כמובן). התמחור משתנה כאמור מחברה אחת לאחרת.
  • חבילה מבוססת תוצאות – הכוונה היא לכך שהחברה גובה תשלום על פי הצלחה בהבאת הביטויים לעמוד הראשון בתקופת זמן מסוימת. במקרה כזה הסכם העבודה הופך להיות קריטי ביותר.

פרמטרים פנימיים שעשויים להשפיע על מחיר הקידום

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על מחיר הקידום, אולם הקריטיים ביותר תלויים באופן העבודה ובחברה המספקת את העבודה. כך למשל חברה גדולה עם הרבה עובדים תהיה בעלת הוצאות גבוהות ולכן תגבה מחירים גבוהים יותר עבור מרבית השירותים שלה. משרד גדול יותר = יותר הוצאות וגם זה עשוי להיות פרמטר המשפיע על מחיר שירותי החברה. איכות העבודה היא גם כן פרמטר משפיע על מחיר השירות. הכוונה היא לאיכות התכנים שתקבלו לאתר שלכם, איכות הקישורים שיקשרו אליכם, רמת המקצוענות של העובדים ועוד.

כיצד ניתן יהיה אולי להוזיל את עלויות הקידום?

לעתים רבות חברות הקידום יכולות להתגמש במחיר עבור הלקוח. לרוב זה יהיה מדובר בהתאם להגדלת היקף החבילה, קידום אתרים נוספים של הלקוח ועוד. בדרך כלל בהתחלה, עוד כשאתם מוודאים כי אתם עובדים עם חברת קידום העונה לציפיותיכם – כדאי להתחיל בתקציב אחראי העומד בתקציב הפרסום שלכם ובהתאם לכך להתקדם.

מדוע בכל זאת זה משתלם?

אז מדוע בכל זאת עשרות אלפי בעלי עסקים רק בישראל משקיעים בקידום האורגני? ובכן זוהי טכניקה שמניבה את התוצאות הטובות ביותר לטווח הארוך. אחוז ההמרה גבוה יותר, תנועת הגולשים לרוב איכותית יותר, בשלה יותר לרכישת מוצר או הזמנת שירות וניתן ליהנות מהתוצאות גם בתקופה קצרה או ארוכה (תלוי באתר, בביטויים, בתחום ובפרמטרים נוספים) מתנועת הגולשים זכר לעבודת הקידום שנעשתה לאורך תקופה.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים