הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

כיצד נוכל להימנע ממקדמים חובבנים המנסים לעשות כסף על גבינו?

לצערנו הרב עולם הקידום האורגני המופלא כולל בתוכו גם מיעוט של אנשים הקוראים לעצמם מקדמי אתרים ומנסים להרוויח כסף על גבכם. זה נכון שחלק ממקדמי האתרים המובילים כיום אינם עברו הכשרה מקצועית במכללה/אוניברסיטה או אפילו ארגון מוסמך כלשהו אך מדובר באנשים הנמצאים שנים רבות בתחום ואשר קידמו מאות אתרים כך שהתוצאות שלהם מדברים בעד עצמם. איננו אומרים אפילו שסיום קורס לכשעצמו עושה את המקדם טוב יותר וכי תמיד כדאי לבדוק את תיק העבודות של המקדם, אך עשו לעצמכם טובה ונסו שלא ליפול קורבן לאותם מקדמי אתרים בכאילו.

מדוע יש מתחזים בעולם הקידום האורגני?

גל האינטרנט צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות. הוקמו חברות פרסום רבות, קמו אלפי מיזמים שונים, רבים מהם נמכרו בסכומים יפים וחברות שונות המשיכו להתקדם ולהתפתח. כמו בכל גל לאורך ההיסטוריה תמיד יש אנשים שינסו לקפוץ על ההזדמנות, לעשות כסף קל וכל זה על גבם של בעלי עסקים שבסך הכול רוצים להתקדם ולהתפרנס. המהפכה הבעיה בעולם ככל הנראה תהיה מהפיכת איכות החיים. אופניים ירוקים, תוספי תזונה, מוצרי טיפוח, דיאטות, אוכל בריא, מכשירי כושר בכל מקום… כל אלה הנם רק חלק מהדברים שיאפיינו את הגל הבא. אנו מתייחסים לקידום אתרים כמקצוע, כאמנות, כהתמחות, כעסק רציני לכל דבר שמרכז שירות שמחזיק בדרך כלל תקציב נכבד מתקציב הפרסום של הלקוח ולעתים גם מעבר לכך. לכן, אנו לוקחים את העבודה שלנו ברצינות ולא נתחיל להיות מאמני כושר מחר או לשווק לכם תוספי תזונה בכוח. במילים אחרות – אנו לא נהיה מאותם אנשים הקופצים על הגל כדי להתקדם. אנו מרוויחים את הפרנסה שלנו בכבוד ובעמל רב.

כיצד להפחית את הסיכוי לממן את אותם אנשים ולתת להם לגיטימציה ל"המשיך לחיות"?

על מנת להפחית את הסיכוי להיתקל במקדמים חסרי ניסיון או כאלה המנסים לרכב על ההצלחה של הענף – יש צורך לבדוק מספר דברים לפני ובמהלך השיחות עם חברת הקידום.

  • מידע מקדים על התחום – קראו מעט מידע על תחום קידום האתרים. הכירו מעט מושגים בתחום, הכירו את מנוע החיפוש של גוגל ולמדו את המשמעות של ביטויי המפתח שאתם בוחרים לקדם. אינכם צריכים ללמוד לעומק את התחום אך כל מאמר שתקראו בנושא יהפוך אתכם חכמים יותר ומנוסים יותר בהתנהלות ובשיחות מול מקדמי אתרים בצורה כזו שתפחיתו את הסיכוי למרוח אתכם.
  • מידע מקדים על החברה – למדו אודות החברה עמה אתם עומדים לשוחח או להשאיר פרטים. קראו מידע נוסף עליה באתר או אפילו חפשו את השם שלה בגוגל והיכנסו לאתרים אחרים לקרוא מידע נוסף על החברה. בקשו לשוחח עם לקוח אחר של החברה לקבלת המלצה עליה, קראו המלצות נוספות באתר, בקשו לראות את תיק העבודות של החברה ועוד.
  • הכנת שאלות – ישנן מס' שאלות שכדאי לשאול את חברת הקידום בשיחתכם עם נציג החברה בטלפון. כך תוכלו לקבל אינטואיציה חזקה יותר לגבי ההחלטה האם לעבוד עם החברה או לחפש חברה אחרת. שאלות כמו: האם החברה עוסקת בתחום למחייתה או שמדובר בהכנסה נוספת? היכן החברה ממוקמת/יושבת? האם יש לחברה תיק עבודות ממנו ניתן להתרשם? אילו דברים נקבל במהלך עבודת הקידום? האם החברה יכולה להבטיח לנו תוצאות?
  • פגישה – דרך נוספת שישנם עדיין בעלי עסקים רבים המאמינים בה היא באמצעות פגישה. כאשר אנשים נפגשים פיזית ישנה הרגשה אחרת. ישנה מחויבות בלתי נראית בין הצדדים שאומרת "הנה… אנחנו רציניים והגענו להיפגש אתך…" זהו צעד ראשון של אמון בין הצדדים. תתפלאו לשמוע לא פעם על פגישות שנקבעו ואחד הצדדים לא הגיע ולא טרח אפילו להודיע על כך לצד השני. באמצעות פגישה פרונטלית תוכלו להתרשם פנים מול פנים מנציג החברה ואף מהחברה עצמה (אם אתם מוזמנים למשרדיה).

לסיכום של דבר – אל תעשו טעות בחרו מקדם או חברה שמופיעים בארגון

נסו להימנע מלעבוד עם חברות חסרות ניסיון או כאלה שמחפשות עדיין לבדוק אם התחום הוא עבורן. אתם שמים את הכסף, העסק והעתיד שלכם בידיה של חברת הקידום והפרסום שאתם עובדים עמה – ולכן תרצו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. חברת קידום הנושאת בגאווה את תג ארגון מקדמי האתרים הנה חברה מקצועית הפועלת בתחום למחייתה, במשרה מלאה ולרוב גם תחזיק עובדים נוספים מה שמראה על רצינות ועמידות בתחום. לכן, בחירה של חברת קידום הנמנית ברשימת ארגון מקדמי האתרים תסייע לכם ליהנות משירותי קידום בראש שקט.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים