הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מקרה בוחן: קידום אתרים על בסיס הצלחה

כל מי שעוסק או עסק אי פעם בקידום אתרים אורגני, יודע כי מדובר במלאכה בלתי פשוטה בעליל. ולא רק בגלל האופטימיזציה שצריך לעשות לאתר, בחקר מילות המפתח או בצורך להישאר כל הזמן עם היד על הדופק ולבדוק לאן נושבת הרוח של גוגל, אלא בהתמודדות יום יומית עם הלקוחות. כל אחד מבעלי העסקים מעוניין לקבל תוצאות מידיות ולראות שהם אכן על המפה, כלומר – בתוצאות הראשונות של גוגל. אבל לא תמיד זה כך.

מקרה בוחן: מחיר האכזבה

אחת השאלות הנפוצות ביותר שבהן נתקלים מקדמי האתרים מצד לקוחות היא "אז על מה אני משלם, בעצם, אם אני לא מופיע בתוצאה הראשונה של גוגל כעבור שבוע?" – או אז המקדם הסבלני נאלץ להסביר ללקוח שלו את חשיבות הקידום האורגני ואת העניין שקידום מעין זה עשוי לקחת ארבעה חודשים ולעתים אף יותר.

כך קרה במקרה של אבי (שם בדוי). אבי הוא מקדם אתרים הפועל כמה שנים בתחום. מכיוון שיש לו ניסיון עם לקוחות ובעלי עסק שונים, לפני תחילת כל עבודת קידום אבי דואג להחתים אותם על טופס הסכם למתן שירותים ובו קיים סעיף מפורש לגבי הזמן המשוער שלוקח לאתר להגיע למקומות הראשונים בגוגל (וזאת תוך התייחסות לגורמים שונים: מצבו של האתר, עבודת הקידום שבוצעה בו לאחרונה, מילות המפתח שמנסים לקדם ולעתים גם בהתאם השירותים שמציע בעל העסק).

יום אחד נתקל אבי בלקוח עצבני וגס רוח במיוחד, ואף על פי שכל האינסטינקטים שלו אמרו שלא להתעסק אתו, הסכום שהציע הלקוח והגאווה המקצועית השמורה לכל איש מקצוע לא נתנו לאבי לסרב להצעה. אבי התבקש לקדם חברה המספקת תבלינים ללקוחות שונים בארץ. למרות הסכם העבודה שנחתם בין אבי ללקוח, לא הפסיק הלקוח להטריד את אבי בחודשים הבאים ולהתלונן על כך ששמו עדיין לא מופיע במקומות הראשונים בגוגל, אף על פי שהוא שילם מראש על הקידום. למרות הסבריו החוזרים ונשנים של אבי, הלקוח סירב להרפות ופנה בסופו של דבר לבית המשפט. אף על פי שאבי זוכה מכל אשמה וקיבל פיצויים, הנזק התדמיתי נעשה. הלקוח דאג להכפיש את שמו של אבי בקרב חבריו העסקנים ואף פרסם פוסטים פוגעניים בפייסבוק. אבי, שעייף לבזבז זמן על ויכוחים עם הלקוח, לא רצה להוסיף שמן למדורה, ולכן לא הגיש תביעה על הוצאת דיבה.

לא קודמת – לא שילמת

קיימת שיטה טובה לרכישת אמונו של הלקוח הנקראת קידום אתרים על בסיס הצלחה. אם אתם, כמקדמי אתרים, מתקשים להסביר ללקוח את כל תורת הקידום על רגל אחת, תוכלו להציע לו להתחיל לעבוד בשיטה זו. במסגרת השיטה, הלקוח משלם כסף על עבודת הקידום רק במקרה שבו הוא מגיע לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, ולא לפני כן. בדרך זו, תוכלו לחסוך מעצמכם את הנדנודים הבלתי פוסקים של הלקוחות וליצור אמון מקצועי שיוביל אתכם לשיתופי פעולה פוריים בעתיד.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים