הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מהן תוכנות לכתיבת מאמרים ומדוע כדאי להיזהר מהן?

בעוד אנו מעדיפים להימנע מלהזכיר שמות של תוכנות מסוג זה על מנת לא לתת להן במה ופרסום אנו כן חושבים שראוי להקדיש לכך מאמר שיסביר מכדאי להיזהר מהן. תוכנות לכתיבת מאמרים הנן תוכנות שפותחו על ידי מתכנתים שונים ברחבי העולם ומטרתן היא לנסות לחקות את האדם הכותב מאמרים על ידי נוסחאות ודפוסי עבודה מסוימים. הבעיה היא שעדיין לא הומצאה התוכנה שתכתוב כמו בנאדם ואת התוצאות ניתן לזהות במהירות ואם תעבדו עם התוכנות הללו תפגעו משמעותית בסיכוי שלכם לקבל לקוחות לעסק באמצעות האתר שלכם.

מדוע תוכנת מחשב לא יכולה (עדיין) לכתוב מאמרים כמו בנאדם?

מתכנתים רבים ברחבי העולם ואף חברות הייטק רבות משקיעות מאות מיליוני דולרים ואלפי שעות עבודה מדי חודש כדי לפתח בינה מלאכותית. בינה זה היא בעצם תחליף לפעולות המחשבה של האדם. המוח שלנו בנוי בצורה כזו שהוא מקבל עשרות אלפי פקודות מדי יום וקבלת ההחלטות שלנו מסתמכת על ידע מצד אחד ורגש מצד שני. כלומר שגם רובוט חכם או תכנת מחשב חכמה שיכתבו מאמרים לא יכולים להיות חכמים מספיק כאדם. הם יוכלו לבצע פעולות בדפוס חוזר כמו למשל: להכניס מאמר לתוכנה, לעשות סלש כזה / ולרשום מילים נרדפות ואז ללחוץ על כפתור והוא יוציא לנו כמה וריאציות שונות של המאמר כשמה שמתחלף הם בסך הכול המילים/המשפטים שיש בהם את הסלש הזה… מדובר בהליך כמעט בלתי אפשרי ליצור ממנו מאמר ייחודי, אלא אם כן כאמור כבר כותבים מאמר חלופי (אז למה צריך את התוכנה?).

אלמנט היצירתיות והגדלת הראש:

ישנם מספר רב של אלמנטים שהבינה המלאכותית עדיין לא מסוגלת לשלוט בהם או ליצור אותם… כך למשל אלמנט היצירתיות או אלמנט נוסף שאנו קוראים לו "הגדלת ראש". במסגרת מה שאנו מכירים כיום התוכנות המוצעות בשוק הנן בעייתיות מאוד. הן יוצרות תכנים כפולים ואלה עשויים לפסול את האתר שלכם במנועי החיפוש ויהיה לכם קשה מאוד להוציא משם את האתר…

מדוע כדאי להיזהר משימוש בתכנות מסוג זה?

כל מי שאנו מכירים שמזמין תוכן הוא אדם שאין ביכולתו לכתוב את המאמרים בעצמו או לחילופין שאין לו את הזמן או המוטיבציה לעשות זאת והוא מעדיף לשלם למישהו אחר כדי לעשות זאת. עם זאת, הוא מצפה מאותו כותב (או חברת תוכן) שתבצע את העבודה ותייצג אותו על הצד הטוב ביותר. כאשר אנו מסתמכים על תוכנות מסוג זה אנו עשויים לקבל תכנים עם פרסומים שקריים לגבי התכנים שלנו, עיוותים של התוכן שאנו מציגים לגולשים שלנו, לקבל מאמרים עם תכנים מועתקים שרק כתיבה מחדש תציל מהם, התוכן לא יהיה מגוון וכל המאמרים יציגו אותו דבר עם שינויים מזעריים בטקסט ועוד.

מקדמים החברים בארגון מקדמי האתרים לא יעשו שימוש בתכנות מסוג זה:

כשאנו מסתכלים על תו "ארגון מקדמי האתרים" שתוכלו לראותו מוצג לראווה על ידי חברות קידום אתרים רבות, אנו בטוחים כי חברות הקידום הללו אינן עושות שימוש בתוכנות כתיבת תוכן מסוגים שונים וכי אנו יכולים להיות רגועים ובטוחים כי אדם אמיתי יכתוב אותם. אין זה אומר שהתכנים יהיו טובים יותר או פחות – אלה תלויים כמובן באיכות הכותב שיכין אותם עבורכם, אולם לפחות תוכלו לדרוש כתיבה מחדש של התכנים או להעביר את העבודה לכותב אחר.

לסיכום; הימנעו ככל שתוכלו מתוכנות לכתיבת מאמרים על מנת שהמוניטין שלכם ושל העסק שלכם לא יפגע ותוכלו לשמור על קו עבודה תקין ונקי מול לקוחותיכם, ללא קשר אם אתם חברת הקידום או בעלי העסקים השוכרים את שירותיהם.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים