הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

על מה חתומה חברת קידום אתרים מוסמכת מטעם ארגון מקדמי האתרים?

קידום אורגני היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות בעולם השיווק (לא רק בעולם השיווק באינטרנט) ונחשבת גם לאחת הפופולריות והמניבות שבהן. לצערנו אנו נתקלים לא פעם בלקוחות שמספרים לנו שנכוו מחברת קידום כזו או אחרת. נכון, חברת הקידום לא יכולה להבטיח תוצאות ולכן אם תיאום הציפיות מול הלקוח אינו נעשה כראוי או שבחירת מילות המפתח אינה נכונה – הרי שהלקוח גם מפסיד כסף וזמן וגם יוצא מתוסכל מהשירות מה שגורם לו לספר לאחרים על החוויה הלא נעימה בהשקעת כספו ומשאביו בטכניקת הקידום האורגני. מכיוון שאלה המאושרים ומקבלים תוצאות לרוב לא יחליפו את חברת הקידום שלהם הרי שאת סיפורי ההצלחה הללו שומעים פחות. כך למעשה עלה הרעיון של ארגון מקדמי האתרים.

מהו ארגון מקדמי האתרים?

ארגון מקדמי האתרים הנה קבוצה גדולה של חברות קידום אורגני מובילות בישראל אשר חורטות על דגלן את ערכי השירות, המקצועיות והאמינות ומאמינות בעבודה נכונה, הוגנת ושקופה מול הלקוח לצד שימוש בטכניקות קידום אורגני חוקיות וידידותיות למנוע חיפוש. הארגון בא לטהר למעשה את שירות הקידום האורגני המוצע לבעלי עסקים בישראל תוך כדי שאיפה שכל חברות הקידום המקצועניות והאמינות בישראל יהיו חברים בו וחתומים על אמנת הארגון לטובת כלל חברות הקידום בישראל ולטובת כל אותם בעלי עסקים המעוניינים לקדם את האתר והעסק שלהם באמצעות האינטרנט ומנועי החיפוש.

על מה חתומה חברת קידום אתרים מוסמכת מטעם ארגון מקדמי האתרים

רשימה חלקית של דברים עליה תחתום חברת קידום המעוניינת להצטרף לארגון:

  • עבודה חוקית לפי התקנון של גוגל.
  • לעבוד בצורה ישרה ולומר את האמת ללקוח – תמיד.
  • להתחייב לדיווח ובקרה מלאה למיקומי האתר בביטויי המפתח שסוכמו בחבילת הקידום ולאורך כל תקופת התהליך (כך למשל שימוש במערכת בקרה או הפקת דוחות חודשיים ושליחתם ללקוח).
  • לא לבצע פעולות שונות שעשויות לפגוע בלקוח – לא במהלך הקידום וגם לא לאחריו סיום הפעילות עם הלקוח, לדוגמה: כאשר לקוח סיים את הסכמו עם חברת הקידום ולא מעוניין להמשיך בשירות, החברה לא תוכל:
    – למחוק את התכנים שהעלתה לאתר הלקוח במהלך תקופת הקידום.
    – להסיר את הקישורים מהרשת אותם יצרה במהלך תקופת הקידום.
    – לא לשתול באתר תכנים מועתקים או לא צנועים.
    – לא להרוס/למחוק אתר של לקוח שעזב.
    – לא לבצע טכניקות קידום כובע שחור (לא חוקיות) באתר הלקוח על מנת לפגוע בו.
    – לא לקנות קישורי ספאם ללקוח העשויים לעשות נזק לאתר.
    – לא לחסום את האתר לאינדוקס בגוגל.
    – ועוד…

 

לסיכום: חברת קידום אתרים המעוניינת לשאת את תג ארגון מקדמי האתרים של ישראל צריכה לחתום על הסכם סטנדרטי המשמש כמעין אמנה חברתית ומקצועית לכך שהשירותים שהחברה תספק יהיו חוקיים, מקצועיים ואמינים.

 

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים