הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

חלק חשוב ואף קריטי בכל הליך קידום נקרא אופטימיזציה. חלק זה מתרחש עם תחילת העבודה על האתר וכן לאורך כל תהליך הקידום באופן שוטף. אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש הכוונה היא לביצוע התאמות שונות באתר והפיכתו לידידותי ומתאים למנועי החיפוש בהתאם לידע והניסיון שצברה חברת הקידום.

כאשר מבצעים אופטימיזציה לאתר חדש מנקים אותו למעשה מתקלות שונות שמונעות ממנו להתקדם כראוי או אפילו מענישות אותו בדירוג ומאפשרות לו לעשות את תהליך ההתקדמות במעלה מנועי החיפוש עם פחות תקלות ומכשולים העומדים בדרך. ניתן להשוות פעולה זו למציאת מכשיר ישן בעת סידור עליית הגג או המחסן ואז מגיע השלב של ניקיון המכשיר מהאבק ומקורי העכביש רגע לפני שמנסים לחבר אותו לחשמל ולראות שהוא עובד. לפני כל הליך קידום תקין – יש לנקות את האתר מכל התקלות ולשם כך לא צריך להיעזר רק בעין וכי לכל חברות הקידום החברות בארגון מקדמי האתרים יש הכלים לחקור, לנתח ולמצוא התקלות הללו בתחילת הטיפול באתר.

האופטימיזציה מתחלקת לשני חלקים:

הליך קידום אורגני טומן בחובו דאגה לפרטים רבים קטנים וגדולים כאחד. ישנם ככל הנראה מאות פרמטרים המשפיעים על תהליך הקידום ובעוד חלק מהם אינם ידועים לציבור, הרי שיש להיעזר בכל פיסת ידע וניסיון שיש למקדם על מנת לסייע בדחיפת האתר שלכם במעלה הדירוג בצורה הדרגתית, חוקית ומתונה. החלק של האופטימיזציה מתחלק לשני חלקים:

  • אופ-פייג' (off-page) – פעולות המתבצעות מחוץ לאתר.
  • אונ-פייג' (on-page) – פעולות המתבצעות בתוך האתר.

מקדם מקצועי פועל בשני המישורים הללו לטובת קידום אתר וכך למעשה הוא מכסה לא מעט סעיפים חשובים לשמירה על אתר נקי, פעיל, אסתטי ומתאים למנועי החיפוש. חלק מהפעולות תלויות בו, חלק בשיתוף הפעולה של בעל העסק וחלק באמצעות צד ג'. למשל: בניית קישורים או שדרוג תוכן באתר זה משהו שמקדם יכול ואף צריך לבצע, אולם לעתים ניתן יהיה להמליץ לבעל העסק לשדרג לשרת מהיר ואולי אף קרוב יותר לקהל היעד של האתר, דבר שעשוי גם כן לסייע להליך הקידום אך עולה יותר כסף ולכן דורש את הסכמתו של בעל העסק.

חלק מהפעולות שיבצע המקדם בטיפול OFF-PAGE:

כאן יבוצעו פעולות הקשורות לאזור שמחוץ לאתר. בניית קישורים למשל הוא חלק קריטי בכל הליך קידום. הרי שבבסיסו מנוע החיפוש מייחס חשיבות לקישורים כאל המלצות על האתר ולכן המלצות שונות מאתרים ברשת יסייעו בקבלת נקודות זכות לשיפור המיקום של האתר בגוגל. ככל שהאתר איכותי וסמכותי יותר כך הקישור יהיה גם איכותי ומועיל יותר. מחקר מילות מפתח, קידום במנועי חיפוש וקידום שת"פ הם רק חלק מעבודת המקדם במישור זה.

חלק מהפעולות שיבצע המקדם בטיפול ON-PAGE:

בעוד מקדמים רבים נוטים לייחס חשיבות רבה מאוד לפעולות הoff page הרי שישנה חשיבות לא פחות גבוהה לפעולות האונ-פייג'. דיברנו על זה בתחילת המאמר שלפני שרצים לחבר את המכשיר לחשמל אנו ננקה אותו תחילה כדי לשפר את הסיכויים שלו לעבוד. אם כן, כאשר מקדם מקבל אתר אותו הוא מתחיל לקדם לראשונה (ללא קשר באם מדובר באתר חדש או באתר ותיק) הוא יבדוק דבר ראשון את השגיאות השונות של האתר ויפעל כדי לתקן אותם. פעולות אלו יכולות להיות: מציאת תוכן משוכפל באתר, טיפול ב-ALT TAGS, טיפול בקישורים פנימיים ומבנה האתר, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר, שדרוג התוכן באתר, טיפול במטא תיאורים, בכותרות ובארגון מילות המפתח בתוכן האתר ועוד.

לסיכום; למקדם יש המון עבודה על כל אתר שהוא מקדם וסביר להניח שהוא ישקיע יותר זמן עבודה בכל חודש בהתאם לגודל החבילה ולתשלום שיקבל מהלקוח. עם זאת, מלבד הנושא הכספי, יש כאן עניין של מקצוענות. מקדם גאה יטפל בנושא האופטימיזציה כחלק בלתי נפרד מתהליך הקידום החל מרגע קבלת האתר ולאורך כל תקופת הקידום.

מצ"ב הנחיות של גוגל לבחירת מקדם אתרים אורגני:

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים