הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מהם עדכוני גוגל וכיצד החשיבות שלהם באה לידי ביטוי בהתאם לרמת המקדם ששכרתם?

מדי שנה גוגל מבצעת עדכונים במנוע החיפוש שלה. המנוע בנוי מאלגוריתם המונה מאות או אלפי נוסחאות וככל הנראה מאות פרמטרים המשפיעים עליהן לקביעת הדירוג של האתרים השונים ברשת. חלק מאותם פרמטרים אינם ידועים כלל לציבור. אותם עדכונים לרוב הנם עדכונים קטנים אך אחת לכמה שינויים עשוי להיות עדכון גדול ומשמעותי יותר שאם חברות הקידום לא יתאימו את האתרים שלהן ושל לקוחותיהן במהרה, אלה עשויים לספוג ירידה משמעותית בדירוג.

מדוע גוגל מעדכנת את המנוע לעתים קרובות?

מנוע החיפוש של גוגל הוא המנוע המוביל בעולם. מאות מיליוני אנשים גולשים בו מדי יום בכל כלי מדיה אפשרי (טאבלטים, סמארטפונים, ניידים ומחשבים שולחניים). כיום כל אחד שרוצה למצוא מידע על משהו – נגש לחפש בגוגל. מכאן שהאחריות היא על גוגל לשמור על מנוע חיפוש עדכני, אמין וכזה המציג את התוצאות האיכותיות, עדכניות וטובות ביותר. ישנם עדכונים קטנים הנעשים באלגוריתם על מנת לחדד סעיפים ופרמטרים קיימים בהתאם לשדרוג טכנולוגי ולניסויים שונים הנערכים במשרדי גוגל או במקום אחר בעולם תחת פיקוחה וישנם עדכונים גדולים יותר המבוססים לרוב על התקדמות הטכנולוגיה והתפישה של אנשים ושינוי אורח חייהם: לדוגמה בעדכונים של שנת 2016 שגוגל החלה לשים דגש על  אתרים המותאמים למובייל.

כיצד משפיעים עדכוני גוגל על תוצאות החיפוש?

מכיוון שגוגל מבצעים שינויים באלגוריתם, כך ניתן להבין כי השינויים הללו עשויים לגרום לשינוי (ואולי אפילו זו מטרתם) בחישוב נקודות הדירוג. אם לדוגמה אחד השינויים בא כדי להפחית בחשיבותו של פרמטר X ולהגדיל את חשיבותו של פרמטר Y, הרי שאתרים שהשקיעו יותר בפרמטר X עשויים להיפגע ולרדת בדירוג. דירוגים קיצוניים וגדולים יותר עשויים לפגוע משמעותית עד כדי הוצאת אתרים מסוימים ממנוע החיפוש.

דוגמה לעדכון קיצוני של גוגל:

בפברואר 2011 פרסמה גוגל את עדכון פנדה. עדכון זה בא לעשות סדר בכל הקשור להצגת תוצאות איכותיות יותר לגולשים והעפת אתרי הספאם ממנוע החיפוש או לכל הפחות דחיקתם רחוק אחורה בתוצאות החיפוש. מדובר למעשה באותם אתרים שהציגו יותר פרסומות מתוכן, אתרי חוות קישורים למיניהם ואתרים רבים ששמו דגש על תוכן ספאם באיכות נמוכה.

עדכון זה פגע באחוז גבוה מאוד מהאתרים ברשת ביחס לעדכונים אחרים ואלה נדחקו משמעותית אחורה בדירוג או אפילו נעלמו מהתוצאות לגמרי. עדכון זה אף פגע בלא מעט חברות קידום שדגלו בטכניקות קידום מסוג זה הבאות לרמאות את מנוע החיפוש במקום לשים דגש על מתן ערך לגולשים. כיום הדגש הוא יותר על חווית המשתמש באתר, איכות התוכן ואיכות הקישורים מאשר על כמות החזרות של מילת המפתח וכמות הקישורים הנכנסים לאתר.

כיצד משפיעים עדכוני גוגל על תוצאות החיפוש

אז כיצד כל זה בא לידי ביטוי ברמת האיכות של המקדם?

מקדם אתרים מקצועי ידע להישאר מעודכן לעתים קרובות בעדכוני גוגל באמצעות פרסומים של גוגל עצמה, אירועים שונים, בלוגים של אנשים מובילים בתעשייה בארץ ובעולם ועוד. כל אלה יסייעו למקדם להקדים תרופה למכה, לעדכן את אתרי לקוחותיו בהתאם לצורך ולדגש העדכונים וכך למעשה למנוע הידרדרות שלהם במנוע החיפוש, נזק תדמיתי עבורו ונזק כלכלי ללקוחותיו המאמינים בו ושמים את כספם בשירותיו. ארגון מקדמי האתרים דואג לעדכן את כל חברות הקידום האורגני החברות בו באמצעות בלוג, ניוזלטרים, סדנאות, קורסים, מפגשים ואירועים שונים – כל זאת על מנת לשמור על סטנדרט גבוה לכל הלקוחות של חברות הקידום החברות בארגון.

 

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים