הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

7 טיפים מתוקים יותר מדבש לפני שכירת חברת קידום אורגני

הליך קידום אורגני הוא הליך ארוך טווח שיניב תוצאות נפלאות לטווח הארוך, אולם השקעה לטווח הארוך, אם זו לא תשתלם, עשויה לגרום למפח נפש במקרה הטוב ונזק כלכלי לבעל העסק במקרה הגרוע. לכן, לפני שתשקיעו מאות או אלפי שקלים מתקציב הפרסום שלכם לטובת הקידום האורגני של האתר שלכם, חשוב שתעברו תחילה על הטיפים הבאים שיאירו מעט את עיניכם ויביאו אתכם חכמים יותר לסיכום ואפיון העבודה עם חברת הקידום.

1 – לקרוא מידע מקדים

אם אתם לא רוצים "לקנות חתול בשק" או ללכת כעיוורים אחרי חברת קידום שהכרתם לראשונה ואתם שמים את תקציב הפרסום ואולי גם את העסק שלכם בידיים שלה – הרי שכדאי לפחות לצבור מעט מידע מקדים על התחום. נהוג לעשות את זה ולמעשה כך יעשה הלקוח החכם לפני סגירת שירותים עם חברת קידום אורגני. שימו לב שיש הבדל דק בין לקוח מעצבן שחושב שהוא יודע הכול לבין ללמוד מידע מקדים על התחום כדי להכיר מושגים חשובים וחשובים בתחום ובכדי לנהל שיחה נוחה ואמינה יותר בין הצדדים לסיכום חבילת השירות.

2 – לבחור את מילות המפתח ביחד עם חברת הקידום

לצערנו נתקלנו בלא מעט מקרים ששמענו על חברות קידום אתרים שגובות תשלום מבתי עסק שונים לטובת קידום מילות מפתח לא רלוונטיות או במקרים מסוימים אפילו שטותיות. כך למשל שמענו על מקרה שבו תאטרון (לא חשוב שמות כרגע) שילם על חבילת קידום שכוללת X מילות מפתח, כאשר אחת ממילות המפתח היא שם התאטרון! אם אתם בעלי עסקים שזהו אחד המאמרים הראשונים שאתם קוראים בנושא הקידום אולי זה לא ייראה לכם מוזר, אולם מקדמים מקצוענים היו צוחקים על זה שכן גם אם לא תעשו שום פעולת קידום אך תשאירו את שם התאטרון בשם האתר (מה שאמור להיות כאמור) הרי שהשם של התאטרון הוא ייחודי, בטח בארצנו הקטנטונת, מה שאומר שהוא גם ככה יהיה במקום הראשון כאשר מישהו יקליד את הביטוי הזה… זה פשוט גזל לגבות מבית העסק תשלום כדי לקדם ביטוי זה.

3 – תבינו שקידום אתרים זה לטווח ארוך

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא שקידום האתרים האורגני (SEO) היא טכניקת פרסום נפלאה, אך לטווח הארוך. אם אתם מחפשים לקוחות לטווח הקצר – עשו לעצמכם טובה ובררו עם חברת הקידום האם היא מספקת גם שירותי שיווק לטווח הקצר. תופתעו לגלות שבמרבית חברות הקידום ו/או משרדי הפרסום שמכבדים את עצמם יש גם איש מקצוע המספק שירותי ניהול קמפיינים ממומנים מכיוון שזהו שירות פופולרי נוסף שכדאי להציע ללקוחות.

4 – בקשו לראות תיק עבודות

לכל חברת קידום, אפילו חברה קטנה, יש תיק עבודות. חברת קידום ללא תיק עבודות לא צריכה לעשות ניסוי וטעיה עליכם – אלא להקים אתרים משלה, לקדם אותם ולצבור ידע וניסיון ועל הדרך יהיה להם תיק עבודות להציג לכם.

5 – עבדו עם הסכם

דבר חשוב שלא כל חברות הקידום מקפידות עליו הוא עבודה עם הסכם חתום. בין אם מדובר בהסכם פשוט יחסית או הסכם המנוסח בצורה משפטית ומכיל מספר עמודים – יש לעבוד עם הסכם! ההסכם צריך להגן על שני הצדדים: גם על חברת הקידום וגם על הלקוח. הקפידו על סעיפים השומרים על האינטרסים של שני הצדדים ואם צריך – אז קחו את הזמן במעבר על הסכם העבודה ואפילו הראו אותו לעורך דין על מנת לאשר שהכול תקין ואפשר לצאת לדרך.

6 – קראו מידע נוסף על החברה

אספו מעט מידע אודות החברה – גם באתר שלה וגם באינטרנט. ודאו שיש לה "אבא ואימא". האם יש לה משרדים? כמה אנשים עובדים בה? גם אם מדובר במקדם אחד – האם מדובר בפרילנסר פשוט או עסק מורשה שפועל בקידום האתרים למחייתו ובהצלחה?

7 – דעו לשחרר

אנו תמיד ממליצים ללמוד מעט על התחום בו אתם רוצים להשקיע כסף, בין אם אתם מרגישים שאתם סומכים על חברת הפרסום שלכם ובין אם לאו. עם זאת, ישנם לא מעט לקוחות שמתערבים יותר מדי בעבודה עד כדי כך שחברת הקידום מרגישה חנוקה. שת"פ הוא לשני הצדדים אפילו שהלקוח הוא זה שמשלם עבור השירות – באם חברת הקידום תוציא לפועל את תכנית העבודה שלה, שעזרה לה לקדם את האתר שלה ושל לקוחות אחרים שלה, הרי שגם אתכם זה יצליח במוקדם או במאוחר. את אופן העבודה ורמת האינטנסיביות שתוקדש בקידום האתר שלכם ניתן לשנות באמצעות הגדלת תקציב הקידום, אולם בכל מקרה הימנעו ממעורבות יתר שתגרום לחברת הקידום לרצות להפסיק העבודה אתכם. כך למשל פעולות שתעשו לבדכם באתר מבלי להתייעץ עם חברת הקידום עשויה לפגוע במישרין או בעקיפין בעבודה שהיא מבצעת במקביל.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים