הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

מדוע כדאי לשכור מקדם אתרים מוסמך בארגון מקדמי האתרים

עולם הקידום האורגני טומן בחובו סודות רבים, החל מכלים מתקדמים שבהם מקדמי האתרים עושים שימוש כדי לחקור ולאסוף מידע על מתחרים, על האתרים שלהם ושל לקוחות וכמובן כלים שונים לביצוע מעקבים, דוחות ותפעול שוטף של עבודת הקידום בצורה מקצועית ועניינית. בנוסף, מה עומד מאחורי תכניות הקידום השונות של כל חברת קידום? מדוע כל חברת קידום מאמינה בדברים אחרים וכיצד אתם יכולים להיות בטוחים שחברת הקידום תעשה עבורכם את העבודה הנכונה והמתאימה לקידום האתר שלכם?

התשובה לכך טמונה ככל הנראה בניסיון, ידע ובהסמכה המקצועית של אותו מקדם (או חברת קידום) מולו אתם עובדים. לא סתם אומרים שבעולם הזה לניסיון אין מחיר. ניסיון הוא ידע המצטבר לאורך הזמן באמצעות פעולות שאנו עושים, החלטות שאנו מקבלים ושינוי דפוס זה לצורך השוואת הביצועים וניתוח התוצאות. כך למשל כדוגמה פשוטה ניתן לקחת מאפייה אשר הייתה רגילה לרוב למכור לחמנייה ב-1.2 ₪ ליחידה וידעה שהיא מוכרת בכל חודש כ-5000 לחמניות ללקוחותיה. עלות הייצור של כל לחמנייה (חשמל, זמן עבודה, מצרכים וכו') הייתה כ-חצי שקל ליחידה. מכאן ידעה המאפיה שבכל חודש היא מכניס כ-3,500 שח רווח ממכירת לחמניות. רצה האופה לעשות ניסוי והחליט למכור את הלחמניות בחבילות של 10 יח' ב-10 שקלים. תיאורטית ניתן היה להרוויח כעת רק חצי שקל ללחמנייה אך מכיוון שאנשים קיבלו 10 לחמניות כבר מוכנות בתוך השקיות ומכיוון שהמחיר היה זול יותר – הם קנו חבילה של 10 לחמניות גם אם היו זקוקים באותו הרגע ל4-5 לחמניות. כמות המכירות עלה ל8,000 לחמניות שנמכרו במהלך החודש שלאחר מכן והמאפייה הגדילה את רווחיה ב-500 שח נוספים.

מה אנו למדים מסיפור זה? שניסוי וטעיה של בעל העסק מסייעים לו לצבירת ניסיון. עכשיו נניח שאותו בעל מאפייה מכשיר את הבן שלו לנהל סניף נוסף של המאפייה או לנהל את העסק במקומו בבוא היום. הוא יעביר לו את הידע והניסיון שצבר, כולל זה על מבצע הלחמניות והבן שלו שיעשה במידע הזה שימוש – יוכל ליהנות מהצלחה והפירות שהניסיון של אביו נתנו לו.

כיצד זה בא לידי ביטוי בשכירת מקדם מוסמך מארגון מקדמי האתרים?

ארגון מקדמי האתרים שם לעצמו דגש לאגד תחתיו כמה שיותר אנשים מעולם הקידום האורגני תחת מטרייה אחת של קווי יסוד שעל המקדם לכבד ולעמוד בהם מול הלקוחות שלו, ללא קשר למי הלקוחות, כמה כסף הוא מקבל מהם או כמה חברת הקידום שלו גדולה או וותיקה. קווי יסוד אלה, המוסכמים וחתומים על ידי כל מקדם החבר בארגון מסמיכים אותו בקבלת תג "ארגון מקדמי האתרים" אשר מהווה איזושהי אשרה עבור הלקוח לאמינות, שקיפות ושימוש בטכניקות חוקיות וידידותיות לטובת קידום הלקוחות במנועי החיפוש.

לכן – כאשר אתם מחפשים מקדם אורגני, וודאו כי יש ברשותו תג של ארגון מקדמי האתרים:

תג ארגון מקדמי האתרים

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים