הגשת מועמדות להצטרפות לארגון

הצטרפו אלינו

השאירו את הפרטים הבאים:

הצטרף לחברות בארגון שלנוהצטרף למסלול ההסמכה לסוכנויות



השירות המבוקש:




שיחה
מהירה

3 דברים שעשויים לקרות לעסק שלכם אם תשכרו חברת קידום ללא תג ארגון קידום אתרים

שירותי קידום אתרים אינם עניין של מה וכך. התחום מורכב ממאות פרמטרים שונים המשפיעים על מנוע החיפוש וישנה עבודה רבה וסיזיפית לקידום כל אתר. מכאן שבחירת מקדם אתרים מקצועי ואיכותי הוא חלק חשוב מהשקעה כספית נבונה בפרסום בכלל ובפרסום באינטרנט בפרט.

ראשית נאמר כי אנו סמוכים ובטוחים שישנן גם חברות קידום איכותיות ואמינות שאינן נמצאות בארגון, אולם ניתן לדעת בוודאות כי המקדמים החברים בארגון חתום על אמנה משותפת אליה הם כפופים בחוקי מוסר מסוימים. כך, במידה ותשכרו חברת קידום החברה בארגון, תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בחברה אמינה, מקצועית, מעודכנת בחידושים השונים במנועי החיפוש ושתוכלו לחסוך לעצמכם את אחת משלושת המקרים הנפוצים הבאים:

  1. תפסידו כסף וזמן יקר – ישנם לא מעט מקדמים בישראל ולצערנו לא כולם יכולים להיות טובים (כמו בכל מקצוע). מקדם טוב הוא מקדם המתעדכן לעתים קרובות בשינויים במנועי החיפוש ומבצע התאמות מהירות לפי הצורך. מקדם טוב הוא מקדם עם רזומה של אתרים שקידם והביא לעמוד הראשון (רצוי לבחון תיק עבודות עם אתרים מתחומים שונים). מקדם טוב הוא מקדם שעובד בטכניקות קידום חוקיות, ישרות ואמינות. לעבוד עם מקדם לא מקצועי עשוי לשים אתכם בסיכון לכך שתפסידו כסף וזמן יקר והתוצאות – לא יגיעו.
  2. תסתכנו בעבודה עם מקדם לא ישר – ישנם מקדמים לא ישרים שיכולים לקבל בצורה לא יפה ולא מקצועית את העובדה שלקוח מסיים לעבוד עמם, זאת חרף עבודתם הקשה ובמקרים מסוימים אף המוצלחת ועשויים לבצע מעשים לא יפים בתקופה שלאחר הקידום. כך למשל יוכלו להסיר מהרשת את הקישורים שהלקוח קיבל מהם במהלך תקופת הקודם דבר אשר עשוי לפגוע בדירוג הביטויים המקודמים.
  3. תכנסו לארגז החול – במקרים מסוימים ובמידה ותעבדו עם מקדמים לא מנוסים ולא מקצועיים שיש להם רק אתר יפה שבנוי היטב ותוכן שיווקי שכתוב בצורה מקצועית – תוכלו לקבל את הרושם כאילו מדובר בחברה מדהימה ומקצועית אולם בפועל מדובר במקדם חובב שמנסה את מזלו בתחום או כזה שכרגע החל רק לעסוק בו. זה בסדר גמור שהוא רוצה להתקדם ו/או לנסות את מזלו בתחום, אך הוא צריך לעשות זאת על גבי אתרים שלו ולא של בעלי עסקים ששמים את מיטב כספם על שולחן הקידום ומצפים לתוצאות שיסייעו לעסק שלהם לצמוח ולהם להתפרנס בכבוד. ארגז החול הוא האזור אליו נשלחים (בקטע המטאפורי כמובן) כל האתרים שגוגל מסמנת עליהם X. כלומר על אתרי ספאם, אתרי חוות קישורים, אתרים עם תכנים מועתקים ואתרים שקודמו באמצעות טכניקות כובע שחור מלוכלכות ולא חוקיות.

לאחר שהבנו מה התוצאות בבחירת חברה ללא תג מארגון קידום אתרים

איננו אומרים חס וחלילה שאין מקדמים טובים ואיכותיים (ואפילו אמינים) שאינם חברים בארגון, אך שכירת חברה מהארגון תבטיח לכם שהחברה עמה אתם עובדים, גדולה יותר או פחות, תהיה אמינה, מקצועית, מעודכנת ותפעל בטכניקות קידום חוקיות וטבעיות לקידום האתר שלכם.

להצטרפות לארגון מלאו את הפרטים הבאים:

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים